een jaar geleden hoorden we dat ik ziek was..

12-06-2014 21:48

Ik liep ernstig achter met mijn blog dus even bij geblogd...

Vorig jaar 11-6-13 werd ik die dag niet lekker,  nu een jaar later slaagt Lisa voor haar VMBO diploma op kaderniv. Zoals het lijkt gaat Nick met redelijk goed rapport over naar het 3e jaar. Wij zijn natuurlijk super trots op onze kinderen ! Dat zij ook een gevecht hebben geleverd om te slagen en over te gaan. En het was moeilijk voor ons allemaal..

En dan is het 12-6-14 een jaar geleden dat wij te horen kregen dat ik een gezwel had.. Ons leven stortte in en dan zijn we nu alweer een jaar verder... onvoorstelbaar en raar om te zeggen dat de tijd rare dingen met de mens doet. Soms staat het stil en dan vliegt het voorbij..EEN jaar... van ziek zijn, op krabbelen, om vallen , mooie momenten en verdriet. Moet je erbij stil staan? tuurlijk en dan heb je, je overpeinzingen en ben je vreselijk blij en dankbaar dat je dit allemaal mee kunt maken..

Tijd is iets wat voor mij nu niet meer heel tastbaar is, de dagen gaan soms aan mij voorbij en tijd is iets wat momenteel heel snel gaat.. Raar he ? Dit komt misschien ook wel omdat ik aan het aftellen ben voor de laatste chemo's.. Het traject is zwaar en lang vooral lang. 

Hoor van veel mensen je ziet er goed uit klopt ben 14 kg gegroeid!! Fijn... ben nog nooit zo zwaar geweest als nu.. hoezo chemo. Hou heel veel vocht vast en door de anti braakmiddelen groei je ook. Verder probeer ik er goed uit te zien, leuke kleren en heel belangrijk make-up. Heb natuurlijk al heel lang geen haar meer dus leuke mutsjes is ook handig. Wil er niet uit zien als een "kankerpatient". In mijn goede dagen er op uit alleen of met Wander of de kinderen dat zijn de dagen met een sterretje en een gouden randje. Het hier-kan-ik-op-teren momentjes. Want als  ik mijn beroerde dagen heb kan ik het daar mee doen.

En ook al hebben de dagen een gouden randje en een sterretje ook hebben ze een zwarte rand.. de onbevangenheid het pure van iets dat is weg... Ik hoop dat die rand nog eens grijs gaat worden. Maar zoiets heeft ook tijd nodig..

Het is fijn om te weten dat mensen je niet vergeten zijn en nog steeds aan je denken. Dat doet ons goed!

We gaan door , we houden het hoofd hoog en het kaarsje brandend!!!

Contact

www.hennieblog.webnode.nl H.Bouwmeester
Leeuweriklaan 18
Hoogeveen
7905 CB
0528-275272 henniebouwmeester@home.nl