de vakantie voorbij

18-08-2014 22:54

We zijn weer thuis naar 4 weken kamping en het was heerlijk ! We hadden 3 weken prachtig weer en 1 week een beetje veel regen. Nu weer thuis en wat een zooi zeg! Dat valt ook altijd weer tegen.

4 weken vrij geen ziekenhuis, fysio of wat anders... en toch is het raar je mist de "structuur" van om de 3 weken naar het ziekenhuis gaan het zit zo in je systeem om daar naar toe te gaan. Iedere dag een stapje erbij en sommige dagen ook een stapje terug. Merk nu dat ik moe ben, moe van het ziek zijn, moe zijn van al dit gedoe. Kom nu wat een in "ruststand". Als mensen vragen hoe het gaat roep ik goed. Dat is ook zo met hoe ik mij voelde is het ook goed. Maar ik weet ook dat ik nog een lang jaar voor de boeg heb met veel revalidatie en herstel.

Mijn 44e verjaardag gevierd, wonderlijk vorig jaar lag ik op bed net 4 dagen terug uit het ziekenhuis en niet wetend hoe het allemaal zou gaan. Nu een jaar verder herstellend maar wel weer op de been.Wat een verschil. Het was een hele mooie dag veel visite en onverwachts bezoek.

De afgelopen maand was voor mij/ons bijzonder en een met veel herinneringen. Ik heb veel dingen weer "herbeleefd" de opname, ziek zijn, het sahara-bed, mijn verjaardag en de dagen naar 5-9 de start van onze eerste chemo. Moeilijk en lastig, maar ook verwondering om hoe het allemaal kan gaan. En ook hoe ondanks alles een jaar zo voorbij kan zijn.

De afspraak van 8-8 is vervallen dus nu as dinsdag 26-8 gaan we naar het UMCG voor een scan en een blaasfunctie onderzoek. Spannend wat zegt de scan en hoe gaat het worden met mijn blaas. Kan ik nog leren om gewoon te plassen. Ik heb de catheter nu 13 maanden en eerlijk gezegd ik ben er wel zat van met die zak rond te lopen. We krijgen de 29-8 de uitslag van de scan wordt vervolgd.

We houden het hoofd hoog en het kaarsje brandend.

Contact

www.hennieblog.webnode.nl H.Bouwmeester
Leeuweriklaan 18
Hoogeveen
7905 CB
0528-275272 henniebouwmeester@home.nl