de allerlaatste ziekenhuisdingetjes

31-10-2014 22:48

Na een hele tijd niet mee op mijn blog te hebben geschreven nu nog de allerlaatste berichten wat betreft het ziekenhuis controles.

De Hartscan, mijn hart is stabiel gebleven na de chemo's. De eerste serie chemo's zijn heel schadelijk voor het hart, gelukkig is mijn hartfunctie stabiel gebleven.

De oncoloog hier hoeven we pas volgend jaar februarie/maart weer naar toe. De laatste longfoto was goed. Krijg dan weer opnieuw een longfoto het blijft gewoon spannend bij iedere controle weer.

De uroloog hier blijf ik nog even onder controle. Doe nou zelf catheriseren dit gaat goed. Krijg nog in december een blaasfunctie onderzoek dit om te zien welke spieren rond om de blaas nog functioneren. De kans is heeel klein dat ik zelf nog kan plassen. Jammer maar hier hadden we rekening mee gehouden.

En wat nu? Opknappen, beter worden, fysio en proberen te genieten van alle mooie dingen. Krijg volgende week een arbo-check want het is de bedoeling dat ik ook weer aan het werk ga. Ook weer een stap naar het "gewone"leven. 

 

Contact

www.hennieblog.webnode.nl H.Bouwmeester
Leeuweriklaan 18
Hoogeveen
7905 CB
0528-275272 henniebouwmeester@home.nl