controle 8e chemo

16-07-2014 23:31

Donderdag een onverwachts feestje was heerlijk en leuk. Vrijdag een slechte dag ben moe en voel me rot, slaap heel veel. Op zaterdag voel ik me wat beter en meen dat ik wel even met Wander naar de markt kan. Als we terug komen ben ik helemaal op en ga het bed maar weer op. Zo krummel ik de dagen wat door wat slapen en alle dagen weer een stapje verder.

dan is het al weer woensdag en gaan we voor de laatste keer met de ambulance naar Groningen. Bloedprikken en naar de oncoloog. Het is niet druk op de poli maar toch loopt het geweldig uit, ruim 3 kwartier. De ambulance kan niet langer wachten en gaat terug. Vervelend maar wij willen ook graag dat ze tijd voor ons hebben en dat is een ander ook nodig.

Mijn bloed is redelijk hb 6.2 ( valt me een beetje tegen), witte bloedlich 1.2 en de plaatjes zijn weer in de stijgende lijn. Fijn zo.

Het zit er op zegt dr Poppema. Jij bent de eerste in jouw leeftijdscatogorie die alle kuren heeft gehad. Zelfs mensen  jonger dan jij hebben ze allemaal niet gehad. Dit is echt heel goed. En wat hebben we soms getwijfeld gaan we door of niet? Ik heb dat nooit gemerkt zeg ik. Nee maar je bloed was steeds goed.

Wat gaat er nu gebeuren ? Nou eerst vakantie dat lijkt ons een goed plan. Ben momenteel wel een beetje ziekenhuis en ziek zijn moe. Dat kan hij zich voorstellen. Duss nu tijd om bij te tanken.

8-8 ga ik naar de uroloog voor de catheter en verder onderzoek voor de blaas.

26-8 krijg ik een ct-scan van kop tot kont en krijgt daar 5-9 de uitslag van. Dan gaan we overleggen hoe vaak de controles komen. Zal nog wel vrij regelmatig een longfoto krijgen eerst in het begin vaak en dat wordt dan afgebouwd.

De behandeling is klaar, zij en ik hebben alles gedaan wat er kon worden gedaan. Eerst de grote operatie waarbij alles is weggehaald en daarna alle chemo's. Het wordt een traject van een jaar en inderdaad we zijn een jaar verder. Een jaar van ziekenhuis in en uit, ziek zijn, opkrabbelen en dan nu even niets. Het voelt nu heerlijk maar zal ook raar zijn.

Daarom lieve allemaal, gaat het nu een poosje stil zijn op dit blog we gaan vakantie nemen! na 8-8 zal ik weer wat schrijven.

Wij wensen jullie fijne en zonnige dagen en een goede vakantie! 

En nog steeds houden we het hoofd hoog en het kaarsje brandend!

Contact

www.hennieblog.webnode.nl H.Bouwmeester
Leeuweriklaan 18
Hoogeveen
7905 CB
0528-275272 henniebouwmeester@home.nl