controle 7e kuur en de dagen erna

25-06-2014 01:22

we gaan voor controle van de 7e kuur, ben al dagen vreselijk moe en kom hier slecht door heen. Doe wel mijn ding wassen, aankleden, make-uppen enzo maar blijf moe, vreselijk  moe. Merk het ook bij de fysio ik ben kortademig en het kost veel energie. Wander denkt dat ik moet blijven voor een bloedtransfusie en ik vind (natuurlijk) van niet. We sluiten een compromis ik pak wel mijn tas maar neem het niet mee. Als ik moet blijven kan de tas wel even opgehaalt worden van huis..

In het UMCG word er bloed geprikt en deze is best wel redelijk hb 5.9, witte bl.lich 1.3 en de plaatjes 80. voor iemand in chemo niet zo heel slecht eigenlijk. Geen transfusie dus. Waarom zo moe ? Tja mijn lichaam is natuurlijk wel constant aan het vechten en we lopen tegen de laatste kuur aan dat is waarschijnlijk de oorzaak.

In de loop van de dagen zal de vermoeiheid gelukkig beter worden en nu de nacht voor ik aan mijn laatste kuur begin voel ik me "goed" dat wil zeggen bij hoe ik me eerst voelde. Heerlijke dagen gehad. Lekker met Wander en de kinderen erop uit. Uit eten met de dames van het werk was gezellig ! Uit eten met de allerliefsten was ook heel gezellig. Naar de diplomering van Lisa, Nick zijn rapport die er goed uit zag. De voetbalwedstrijden kijken van Nederland vergde ook inspanning.

Morgen de allerlaatste kuur.. eindelijk! Blij dat het erop zit en dat ik/we alles heb gehad. Het was vreselijk zwaar. Weten dat ik over 3 weken niet weer heen hoef en dat ik niet weer neer geslagen ga worden. Zie ik er tegen op.. Ja wel, net zo als anders hoop dat de medicatie net zo werkt als de vorige keer dat scheelt al een stuk. Nog een keer een zware week.. en dan krijgen we een maand vakantie niet meer naar het ziekenhuis. Maar tijd om bij te komen. We zijn er aan toe, wij allemaal.

Mama heeft een soort van cake gebakken voor de dames en heren verpleging en de rest van de afdeling. We hebben een mooie kaart geschreven. Een klein feestje. Morgen gaat Wander mee, we zijn hier samen aan begonnen en maken het ook samen af. Adri haalt Wander morgen op en zo is de cirkel weer rond.

De tas is gepakt, nog een keer ! We houden het hoofd hoog en het kaarsje brandend !!!! <3

Contact

www.hennieblog.webnode.nl H.Bouwmeester
Leeuweriklaan 18
Hoogeveen
7905 CB
0528-275272 henniebouwmeester@home.nl